Μοντάζ ΙΙ: Ντεκουπάζ και Stryboarding (DCARTS 46303)
Ρέα Βαλντέν
Οι φοιτήτριες και οι φοιτητές του μαθήματος μαθαίνουν τη χρήση των βασικών δομών και εργαλείων της οπτικοακουστικής σύνθεσης, για την παραγωγή σημασίας, αλλά και ύφους, με έμφαση στη σύνθεση του κάδρου και του πλάνου, τη σύνθεση της διαδοχής των πλάνων, τη λειτουργία της διάρκειας και του ρυθμού, και την αλληλεπίδραση εικόνας και ήχου. Μαθαίνουν να αντιλαμβάνονται το οπτικοακουστικό έργο ως διαδοχή συγκεκριμένων πλάνων, δηλαδή ως ντεκουπάζ, και να το καταγράφουν, ως λίστα πλάνων και ως εικονογραφημένο σενάριο (storyboard). Στη διάρκεια του εξαμήνου εκπονούνται έξι (6) ομαδικές εργασίες που διορθώνονται στην τάξη. Η τελική εκδοχή των εργασιών παραδίδεται στο τέλος του εξαμήνου ως PORTFOLIO, αντί εξέτασης.
Διάρθρωση του μαθήματος (ανά εβδομάδα):
- Το οπτικοακουστικό μέσο και το ντεκουπάζ
- Το κάδρο: Μορφή
- Το κάδρο: Οπτική γωνία
- Το πλάνο
- Η λίστα πλάνων
- Το Σοβιετικό μοντάζ ασυνέχειας
- Το σύστημα του μοντάζ συνέχειας
- Το μονοπλάνο
- Κινούμενη εικόνα και ήχος
- Το εικονογραφημένο σενάριο / Storyboard
- Ο φιλμικός χώρος
- Ο φιλμικός χρόνος
- Διορθώσεις και επανάληψη
[Η εικόνα είναι από άσκηση της Mariam Harutyunyan, 2023]
Λιγότερα
Οι φοιτήτριες και οι φοιτητές του μαθήματος μαθαίνουν τη χρήση των βασικών δομών και εργαλείων της οπτικοακουστικής σύνθεσης, για την παραγωγή σημασίας, αλλά και ύφους, με έμφαση στη σύνθεση του κάδρου και του πλάνου, τη σύνθεση της διαδοχής των πλάνων, τη λειτουργία της διάρκειας και του ρυθμού, και την αλληλεπίδραση εικόνας και ήχου. Μαθαίνουν να αντιλαμβάνονται το οπτικοακουστικό έργο ως διαδοχή συγκεκριμένων πλάνων, δηλαδή ως ντεκουπάζ, και να το καταγράφουν, ως λίστα πλάνων και ως εικονογραφημένο σενάριο (storyboard). Στη διάρκεια του εξαμήνου εκπονούνται έξι (6) ομαδικές εργασίες που διορθώνονται στην τάξη. Η τελική εκδοχή των εργασιών παραδίδεται στο τέλος του εξαμήνου ως PORTFOLIO, αντί εξέτασης.
Διάρθρωση του μαθήματος (ανά εβδομάδα):
- Το οπτικοακουστικό μέσο και το ντεκουπάζ
- Το κάδρο: Μορφή
- Το κάδρο: Οπτική γωνία
- Το πλάνο
- Η λίστα πλάνων
- Το Σοβιετικό μοντάζ ασυνέχειας
- Το σύστημα του μοντάζ συνέχειας
- Το μονοπλάνο
- Κινούμενη εικόνα και ήχος
- Το εικονογραφημένο σενάριο / Storyboard
Οι φοιτήτριες και οι φοιτητές του μαθήματος μαθαίνουν τη χρήση των βασικών δομών και εργαλείων της οπτικοακουστικής σύνθεσης, για την παραγωγή σημασίας, αλλά και ύφους, με έμφαση στη σύνθεση του κάδρου και του πλάνου, τη σύνθεση της διαδοχής των πλάνων, τη λειτουργία της διάρκειας και του ρυθμού, και την αλληλεπίδραση εικόνας και ήχου. Μαθαίνουν να αντιλαμβάνονται το οπτικοακουστικό έργο ως διαδοχή συγκεκριμένων πλάνων, δηλαδή ως ντεκουπάζ, και να το καταγράφουν, ως λίστα πλάνων και ως εικονογραφημένο σενάριο (storyboard). Στη διάρκεια του εξαμήνου εκπονούνται έξι (6) ομαδικές εργασίες που διορθώνονται στην τάξη. Η τελική εκδοχή των εργασιών παραδίδεται στο τέλος του εξαμήνου ως PORTFOLIO, αντί εξέτασης.
Διάρθρωση του μαθήματος (ανά εβδομάδα):
- Το οπτικοακουστικό μέσο και το ντεκουπάζ
- Το κάδρο: Μορφή
- Το κάδρο: Οπτική γωνία
- Το πλάνο
- Η λίστα πλάνων
- Το Σοβιετικό μοντάζ ασυνέχειας
- Το σύστημα του μοντάζ συνέχειας
- Το μονοπλάνο
- Κινούμενη εικόνα και ήχος
- Το εικονογραφημένο σενάριο / Storyboard
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -