Θεατροπαιδαγωγικά Προγράμματα: Επινόηση, σχεδιασμός, εφαρμογή (628)

Παναγιώτα Γιαννούλη

Περιγραφή

 

To μάθημα έχει βιωματικό χαρακτήρα, υποχρεωτική παρακολούθηση και διεξάγεται με μικρό αριθμό φοιτητών/τριών (βλ. περιγραφή παρακάτω)

Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα: Επινόηση, σχεδιασμός, εφαρμογή (ζ΄εξαμήνου)  

Περιγραφή

(σεμιναριακό, εργαστηριακό με περιορισμένο αριθμό φοιτητών/τριών).  Λόγω του βιωματικού ομαδοσυνεργατικού χαρακτήρα του μαθήματος η φοίτηση είναι υποχρεωτική 

Σκοπός του μαθήματος είναι να εξοικειωθούν οι φοιτητές και οι φοιτήτριες με τη διαδικασία δημιουργίας ενός θεατροπαιδαγωγικού προγράμματος (Θ.Π.). Το Θ.Π. βασίζεται στην ένωση του Θεάτρου με την Παιδαγωγική και περιλαμβάνει την παραγωγή ενός δομημένου συνόλου δραστηριοτήτων σχετικά με ένα θέμα που αφορά τη ζωή των παιδιών ή γενικότερα του κόσμου στον οποίο ζουν. Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες θα διέλθουν όλα τα στάδια που απαιτεί η δόμηση ενός ολοκληρωμένου Θ.Π., δηλαδή διερεύνηση του θέματος, σύντομη θεατρική παράσταση, θεατρικές δραστηριότητες που σχεδιάζονται για την ενεργή συμμετοχή των παιδιών και εκπαιδευτι

Περισσότερα  

Ημερολόγιο