Αναπτυξιακή ψυχοπαθολογία και πρώιμες σχέσεις (220)
Λήδα Αναγνωστάκη
Περιγραφή
Σεμιναρικό μάθημα που επιδιώκει να ενθαρρύνει την ικανότητα παρατήρησης και σκέψης των φοιτητών/τριών σχετικά με τις διαπροσωπικές σχέσεις. Βαασικοί στόχοι του μαθήματος είναι οι:
- Εξοικείωση των φοιτητών/τριών με το γνωστικό αντικείμενο της αναπτυξιακής ψυχοπαθολογίας: βασικές αρχές, θεωρητικά μοντέλα, τρόποι ταξινόμησης, διαγνωστικά εγχειρίδια
- Κατανόηση της κεντρικής σημασίας της διαπροσωπικής επικοινωνίας και των διαπροσωπικών σχέσεων για την ανάπτυξη του παιδιού, με έμφαση στην ψυχοδυναμική κατανόηση των πρώιμων σχέσεων
- Εξοικείωση με μεθοδολογίες έρευνας και παρέμβασης στις διαπροσωπικές σχέσεις στις μικρές ηλικίες
- Κατανόηση της σχέσης της δυσλειτουργίας στη διαπροσωπική επικοινωνία με την ψυχοπαθολογία: ιδιαίτερη αναφορά στο φάσμα του αυτισμού
Σεμιναρικό μάθημα που επιδιώκει να ενθαρρύνει την ικανότητα παρατήρησης και σκέψης των φοιτητών/τριών σχετικά με τις διαπροσωπικές σχέσεις. Βαασικοί στόχοι του μαθήματος είναι οι:
- Εξοικείωση των φοιτητών/τριών με το γνωστικό αντικείμενο της αναπτυξιακής ψυχοπαθολογίας: βασικές αρχές, θεωρητικά μοντέλα, τρόποι ταξινόμησης, διαγνωστικά εγχειρίδια
- Κατανόηση της κεντρικής σημασίας της διαπροσωπικής επικοινωνίας και των διαπροσωπικών σχέσεων για την ανάπτυξη του παιδιού, με έμφαση στην ψυχοδυναμική κατανόηση των πρώιμων σχέσεων
- Εξοικείωση με μεθοδολογίες έρευνας και παρέμβασης στις διαπροσωπικές σχέσεις στις μικρές ηλικίες
- Κατανόηση της σχέσης της δυσλειτουργίας στη διαπροσωπική επικοινωνία με την ψυχοπαθολογία: ιδιαίτερη αναφορά στο φάσμα του αυτισμού
Σεμιναρικό μάθημα που επιδιώκει να ενθαρρύνει την ικανότητα παρατήρησης και σκέψης των φοιτητών/τριών σχετικά με τις διαπροσωπικές σχέσεις. Βαασικοί στόχοι του μαθήματος είναι οι:
- Εξοικείωση των φοιτητών/τριών με το γνωστικό αντικείμενο της αναπτυξιακής ψυχοπαθολογίας: βασικές αρχές, θεωρητικά μοντέλα, τρόποι ταξινόμησης, διαγνωστικά εγχειρίδια
- Κατανόηση της κεντρικής σημασίας της διαπροσωπικής επικοινωνίας και των διαπροσωπικών σχέσεων για την ανάπτυξη του παιδιού, με έμφαση στην ψυχοδυναμική κατανόηση των πρώιμων σχέσεων
- Εξοικείωση με μεθοδολογίες έρευνας και παρέμβασης στις διαπροσωπικές σχέσεις στις μικρές ηλικίες
- Κατανόηση της σχέσης της δυσλειτουργίας στη διαπροσωπική επικοινωνία με την ψυχοπαθολογία: ιδιαίτερη αναφορά στο φάσμα του αυτισμού