Παρουσίαση/Προβολή

Νοημοσύνη Εμπορικής Διοίκησης
(44Ι412) - Παναγιώτης Παναγιωτόπουλος
Περιγραφή Μαθήματος
Σκοπός του μαθήματος είναι να προσφέρει στους φοιτητές τις γνώσεις και δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη λεπτομερούς γνώσης της αγοράς μέσα από ανάλυση δεδομένων μάρκετινγκ, μεθόδους βελτιστοποίησης, εργαλεία προβλεπτικής ανάλυσης και παρουσίασης δεδομένων. Έμφαση επίσης δίδεται σε μοντέλα αποφάσεων με στόχο την αποτελεσματική και τεκμηριωμένη λήψη αποφάσεων στα ζητήματα της διοίκησης των αγορών στις οποίες απευθύνεται μία επιχείρηση. Οι φοιτητές θα εξοικειωθούν τέλος με όλες τις τεχνολογικές εξελίξεις που έχουν σημαντικό αντίκτυπο στον τρόπο που συλλέγονται και αναλύονται δεδομένα μάρκετινγκ.
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 11 Μαρτίου 2025
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα