Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Διεθνές Marketing

(44G408) -  Παναγιώτης Παναγιωτόπουλος

Περιγραφή Μαθήματος

Η βασική θεματική του μαθήματος είναι η «παγκοσμιοποιημένη» προσέγγιση της σύγχρονης αγοράς και την επέκταση της επιστήμης του Μάρκετινγκ στις διεθνείς αγορές. Στοχεύει στην εξέταση των πολιτιστικών, περιβαλλοντικών και άλλων διαφορών που υπάρχουν μεταξύ χωρών και στις στρατηγικές της εμπορικής διοίκησης που ακολουθούνται από τις επιχειρήσεις.

Ολοκληρώνοντας, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να κατανοούν:

Το ευρύτερο διεθνές οικονομικό, τεχνολογικό, πολιτικό και κοινωνικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις.

Τις ευκαιρίες που προκύπτουν στη διεθνή αγορά και τα κριτήρια επιλογής διεθνών αγορών.

Τις στρατηγικές και την επιλογή τρόπου εισόδου στη διεθνή αγορά.

Το μίγμα μάρκετινγκ στο διεθνές περιβάλλον (προϊόν, διανομή, προβολή και τιμολόγηση).

Την απόφαση προσαρμογής ή τυποποίησης του μίγματος μάρκετινγκ, με έμφαση στις αποφάσεις για το «Προϊόν» και την επώνυμη πολιτική του.

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 11 Μαρτίου 2025