Παρουσίαση/Προβολή
Οργάνωση και Διαχείριση Οδοντιατρείου
(DENT408) - Αντωνιάδου Μαρία και Συνεργάτες
Περιγραφή Μαθήματος
Σκοπός του μαθήματος είναι η γνωστοποίηση και η πληροφόρηση των τελειοφοίτων φοιτητών επί θεμάτων που άπτονται της επαγγελματικής τους δραστηριότητας αμέσως μετά τη λήψη του πτυχίου, αλλά και καθ'όλη την μετέπειτα επαγγελματική ζωή τους.
To μάθημα αναφέρεται σε στοιχεία που αφορούν την διαχείριση ποιότητας των οδοντιατρικών υπηρεσιών και άπτονται: α) της επαγγελματικής εγκατάστασης, (σχεδιασμό, απαραίτητα δικαιολογητικά για την άδεια λειτουργίας και άσκησης του οδοντιατρικού επαγγέλματος) β) της ασθενοκεντρικής προσέγγισης στο ιατρείο (επικοινωνιακές τεχνικές, ηγεσία και βασικοί κανόνες συνεργασίας) και γ) την κατάσταση των παρόχων οδοντιάτρων αναφορικά με τη υγεία, επαγγελματικής του κατάρτιση, συνεχιζόμενη εκπαίδευση, ικανοποίηση από το επάγγελμα και ποιότητα ζωής.
- Περιγράφει τη σύγχρονη κάθε φορά κείμενη νομοθεσία, ασφαλιστική και φορολογική προσέγγιση για τους επαγγελματίες οδοντιάτρους στην Ελλάδα.
- Σημειώνει τις διαφορές και ομοιότητες της άσκησης του επαγγέλματος στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
- Αναζητά τα βασικότερα στοιχεία management και marketing που αφορούν ένα σύγχρονο οδοντιατρείο.
- Προσεγγίζει τους βασικούς κανόνες αποτελεσματικής επικοινωνίας με τους ασθενείς και συνεργάτες.
- Ασχολείται με κανόνες ποιοτικής άσκησης της οδοντιατρικής μέσα από τον έλεγχο της διασποράς λοιμώξεων και συντήρησης του εξοπλισμού
- Δίνει κίνητρα εφαρμογής της "πράσινης οδοντιατρικής".
Εκπαιδευτικές ενότητες
1. Εισαγωγή στη διοίκηση μονάδων υγείας-περίγραμμα ενοτήτων
2. Εισαγωγή στη στρατηγική των επιχειρήσεων δομών υγείας- το οδοντιατρικό μοντέλο
3. Στρατηγική νομικού πυλώνα
4. Στρατηγική δεοντολογικού πυλώνα
5. Στρατηγική οικονομικού πυλώνα
6. Στρατηγική σχεδιασμού χώρου και υλικο-τεχνική υποδομής
7. Στρατηγική λήψης αποφάσεων στις επιχειρήσεις υγείας
8. Στρατηγική διασφάλισης ποιότητας- ποιότητα οδοντιατρικών υπηρεσιών Ι- ο πάροχος
9. Στρατηγική διασφάλισης ποιότητας- ποιότητα οδοντιατρικών υπηρεσιών ΙΙ- ο ασθενής
10. Στρατηγική διασφάλισης ποιότητας- ποιότητα οδοντιατρικών υπηρεσιών ΙΙΙ- η υλικοτεχνική υποδομή
11. Στρατηγική πυλώνα "πράσινης" οδοντιατρικής
12. Στρατηγική πυλώνα διαχείρισης ανθρώπινων πόρων
13. Στρατηγική πυλώνα μάρκετινγκ
Το υλικό αυτής της πλατφόρμας είναι πνευματική ιδιοκτησία των εκπαιδευτών του γνωστικού αντικειμένου "οδοντιατρική επαγγελματική πρακτική" και της υπεύθυνης του μαθήματος Επ. καθηγήτριας, Μαρίας Αντωνιάδου. Κάθε άλλη χρήση, ανατύπωση, επεξεργασία, αναδημοσίευση εκτός της εκπαιδευτικής πλατφόρμας του ΕΚΠΑ είναι παράνομη και διώκεται ποινικά. All rights reserved.
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 1 Απριλίου 2014
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα