Παρουσίαση/Προβολή
Σχέδιο θεραπείας και παρουσίαση περιστατικού 1-6
(7103-7111-7119-7127-7135-7143) - Στέφανος Κούρτης, Αναπληρωτής Καθηγητής
Περιγραφή Μαθήματος
Υπεύθυνος Μαθήματος: Αν. Καθηγητής Στέφανος Κούρτης
Το μάθημα περιλαμβάνει Σεμιναριακά μαθήματα με Σχέδια Θεραπείας και Παρουσιάσεις Περιστατικών των Μεταπτυχιακών Φοιτητών.
Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα.
Ημερομηνία δημιουργίας
Πέμπτη 16 Απριλίου 2020
-
Περιεχόμενο μαθήματος
- Η παρουσίαση κλινικών περιστατικών με ταυτόχρονη ενσωμάτωση όλων των διαγνωστικών, εργαστηριακών και κλινικών παραμέτρων που κρίνονται απαραίτητες για τη διαμόρφωση και εκπόνηση του σχεδίου θεραπείας.
- Κλινικά περιστατικά που βρίσκονται σε στάδιο συλλογής διαγνωστικών στοιχείων και διαμόρφωσης εναλλακτικών σχεδίων θεραπείας, ή ολοκληρωμένα περιστατικά που περιλαμβάνουν όλα τα εργαστηριακά και κλινικά στάδια.
Μαθησιακοί στόχοι
Το μάθημα στοχεύει:
Στην αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών. Λήψη αποφάσεων. Αυτόνομη εργασία. Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Στόχος του μαθήματος είναι η παρουσίαση σταδίων και διαδικασιών κλινικής θεραπείας ασθενών που προσέρχονται για προσθετική αποκατάσταση της μερικής ή ολικής νωδότητας.
Η παρουσίαση κλινικών περιστατικών που βρίσκονται σε διαφορετικό στάδιο ολοκλήρωσης, διαμορφώνει το κατάλληλο πλαίσιο ανάλυσης δεδομένων, ευρημάτων, διλημμάτων, προβληματισμών, εναλλακτικών επιλογών και κλινικών χειρισμών με απώτερο σκοπό την ανάπτυξη ικανότητας κριτικής προσέγγισης και αυτοκριτικής ανασκόπησης για τη βελτίωση του κλινικού τρόπου σκέψης.
Το μάθημα συμβάλλει στην απόκτηση ικανότητας για δόμηση και διαμόρφωση μιας παρουσίασης με τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία για τη λήψη κλινικών αποφάσεων. Η βελτίωση της κλινικής επίδοσης μέσα από την ανταλλαγή γνώσης και πληροφοριών που σχετίζονται με τα κλινικά στάδια κάθε περιστατικού αποτελεί επίσης βασικό στόχο μαζί την ευκαιρία για πρόσθετη αναζήτηση πληροφοριών και δεδομένων για κενά γνώσης που διαπιστώνονται στο πλαίσιο της διαδραστικής συμμετοχής.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/φοιτήτρια θα είναι σε θέση να:
- Μπορεί να οργανώσει μια παρουσίαση κλινικού περιστατικού με τρόπο που θα είναι κατανοητή και χρήσιμη για τους παρακολουθούντες.
- Γνωρίζει την αναγκαία μεθοδολογία που θα πρέπει να ακολουθεί για τη διαμόρφωση του σχεδίου θεραπείας.
- Εστιάζει και να αναγνωρίζει λεπτομέρειες της κλινικής διαδικασίας που είναι καθοριστικές για την επιτυχημένη διεκπεραίωση των κλινικών σταδίων.
- Μπορεί να υποστηρίζει τεκμηριωμένα τις θεραπευτικές επιλογές, τη μεθοδολογία και την αλληλουχία των κλινικών σταδίων που είναι απαραίτητα για την εκτέλεση του σχεδίου θεραπείας.
- Διαμορφώνει σχέδια θεραπείας για όλο το εύρος κλινικών περιπτώσεων που απαιτούν προσθετική αποκατάσταση.
- Συνδυάζει προσθετικές αποκαταστάσεις διαφορετικής σχεδίασης για την επιτυχή ολοκλήρωση της προσθετικής αποκατάστασης.
- Μπορεί να συσχετίσει στην κλινική πράξη τη διδαχθείσα θεωρητική κατάρτιση και γνώση.
- Ασκείται κλινικά με υψηλότερα και αυστηρότερα κριτήρια ποιότητας και κλινικής επίδοσης.