Παρουσίαση/Προβολή
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση 1-2-5
(7201-7204-7222) - Αντωνία Κανελλοπούλου, Επίκουρη Καθηγήτρια / Βασίλειος Ψάρρας, Επίκουρος Καθηγητής
Περιγραφή Μαθήματος
Υπεύθυνη μαθήματος 1ου και 5ου εξαμήνου: Αντωνία Κανελλοπούλου, Επίκουρη Καθηγήτρια
Υπεύθυνος μαθήματος 2ου εξαμήνου: Βασίλειος Ψάρρας, Επίκουρος Καθηγητής
Το μάθημα περιλαμβάνει σεμιναριακά μαθήματα (Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα)
Ακολουθούν οι θεματικές ενότητες, οι οποίες αντιστοιχούν σε κάθε σεμιναριακό μάθημα και σημειώνεται όπου έχει αναρτηθεί η παρουσίαση του μαθήματος.
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2022
-
Περιεχόμενο μαθήματος
Ο μεταπτυχιακός φοιτητής μαθαίνει τη παρουσίαση των διαφόρων ειδών άρθρων με ανάπτυξη των κριτηρίων αξιολόγησης των επιστημονικών άρθρων. Επίσης διδάσκονται οι τρόποι για την αναζήτηση πληροφοριών και παρουσιάζονται οι βιβλιογραφικές βάσεις δεδομένων.
- Έρευνες γύρω από τις Λειτουργίες του Σ.Σ. και τη Μασητική Λειτουργία,
- Η Οδοντική Σύγκλειση και οι επιπτώσεις στη μασητική λειτουργία,
- Μεθοδολογία εξέτασης (Ιστορικό, Αναμνηστικό και κλινική εξέταση,
- Εργαστηριακός έλεγχος και Ακτινογραφική εξέταση,
- Παθολογικές αλλοιώσεις των γνάθων,
- Πόνος, στοματοπροσωπικός πόνος,
- Παθολογία των Κρανιογναθικών διαταραχών,
- διάγνωση,
- διαφορική διάγνωση και αντιμετώπιση
Μαθησιακοί στόχοι
Αναφορικά με τις γενικές ικανότητες το μάθημα στοχεύει:
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Μαθησιακά αποτελέσματα
Η εξοικείωση με τις απαιτούμενες γνώσεις και τα κενά που υπάρχουν.
Η ανάπτυξη κριτικής ικανότητας στη μελέτη της βιβλιογραφίας και η εμβάθυνση επί των διαφόρων θεμάτων που απασχολούν τη Φυσιολογία του Στοματογναθικού Συστήματος.
Η συζήτηση της γνώσης σχετικά με τη Φυσιολογία και την Παθολογία του Στοματογναθικού Συστήματος, μέσω της ανάλυσης άρθρων τα οποία έχουν συμβάλει είτε στη βελτίωση της γνώσης, είτε έχουν προσφέρει πληροφορίες που να οδηγούν στη ανάπτυξη ή στη βελτίωση των κλινικών ικανοτήτων