Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Σχολική Τάξη και Μικροδιδασκαλία (Ανεστραμμένη Μάθηση)

(DI629) -  Αγορίτσα Γόγουλου

Περιγραφή Μαθήματος

 

Ο υποψήφιος εκπαιδευτικός, εκτός από δεξιότητες στον μαθησιακό σχεδιασμό, είναι σημαντικό να γνωρίζει τα χαρακτηριστικά και τις συνιστώσες της σχολικής τάξης και της σχολικής κοινότητας γενικότερα και να αναπτύξει δεξιότητες στην υλοποίηση διδασκαλίας. Στο πλαίσιο του μαθήματος εξετάζονται σχετικά θέματα όπως:

  • Οι εκπαιδευτικοί και το έργο τους, Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής τάξης
  • Η σχολική τάξη ως κοινότητα ενδιαφέροντος
  • Οργάνωση και λειτουργία των σχολικών μονάδων
  • Οργάνωση - Σχεδιασμός της διδασκαλίας
  • Διαπροσωπικές σχέσεις στην τάξη
  • Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση
  • Η καλλιέργεια της κριτικής και δημιουργικής σκέψης
  • Πλαίσιο σχεδιασμού και εφαρμογής μικροδιδασκαλίας
  • Υλοποίηση μικροδιδασκαλίας
  • Παρατήρηση, ανάλυση και αξιολόγηση της μικροδιδασκαλίας

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 18 Απριλίου 2023

  • Μαθησιακοί στόχοι

    • αναφέρει και συζητά θέματα σχετικά με τη λειτουργία και τη διοίκηση του σχολείου
    • εξηγεί και να αποδέχεται τους παράγοντες που συμβάλλουν στην ανάπτυξη θετικού κλίματος στην τάξη
    • σχεδιάζει κανόνες λειτουργίας της τάξης
    • σχεδιάζει.υλοποιεί, αυτο-αξιολογεί και αξιολογεί ομότιμα μία μικροδιδασκαλία

    Τρόπος διδασκαλίας

    Μικτή διδασκαλία

    Στοιχεία μαθήματος

    • Αριθμός Εκπαιδευόμενων: 60
    • Αριθμός Μαθημάτων: 13
    • Χρόνος Μαθήματος: 4
    • Χρόνος στο σπίτι: 4
    • Συνολικός χρόνος: 104