Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Μεθοδολογικές προσεγγίσεις στη διδακτική πράξη: από την παρατήρηση στον σχεδιασμό (ΔΡΟΥΖ-ΚΟΥΡ)

(901-ECD521) -  Ελένη Τσαλαγιώργου

Περιγραφή Μαθήματος

Βασικές επιδιώξεις του συγκεκριμένου μαθήματος είναι οι φοιτητές και οι φοιτήτριες: α) να συνειδητοποιήσουν τη σημασία της επιστημονικής γνώσης για την κατανόηση και τη διαμόρφωση της εκπαιδευτικής πράξης, β) να αναπτύξουν εκπαιδευτικούς σχεδιασμούς, αξιοποιώντας την επιστημονική γνώση που προσεγγίζουν στα μαθήματά τους, αλλά και λαμβάνοντας υπόψη τη συγκεκριμένη πραγματικότητα της τάξης, στην οποία πραγματοποιούν την πρακτική τους άσκηση. Στο νηπιαγωγείο οι φοιτητές/τριες πραγματοποιούν αρχικά απλές και συμμετοχικές παρατηρήσεις. Στη συνέχεια πραγματοποιούν ομαδικά εκπαιδευτικούς σχεδιασμούς, τους οποίους αξιοποιούν σε διδακτικές παρεμβάσεις, τις οποίες καταγράφουν και αξιολογούν. Κατά τις διδακτικές τους παρεμβάσεις συντάσσουν επίσης ατομικά δελτία τα οποία συζητιούνται σε μικρές ομάδες ή και στο μάθημα, στο πλαίσιο διαδικασιών αναστοχασμού.

Προαπαιτούμενα: «Εκπαιδευτικοί-ερενητές του έργου τους: θεσμικό-κοινωνικό & εκπαιδευτικό πλαίσιο στο νηπιαγωγείο» (906).

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021