Παρουσίαση/Προβολή

University of Athens MBA: Διοίκηση Μάρκετινγκ
(ECON891) - Διάφοροι διδάσκοντες
Περιγραφή Μαθήματος
Σκοπός του μαθήματος «Διοίκηση Μάρκετινγκ» είναι η προσφορά και η απόκτηση των απαιτούμενων γνώσεων που αφορούν στον τρόπο που τα στελέχη της επιχείρησης συλλέγουν πληροφορίες για την αγορά και τους πελάτες, τις επεξεργάζονται και τις αξιοποιούν για τη λήψη ορθών αποφάσεων σε σχέση με την τμηματοποίηση, τη στόχευση και την τοποθέτηση της επιχείρησης στο μυαλό του κοινού-στόχου.
Βασική επιδίωξη του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ και τον τρόπο που μπορούν να αξιοποιηθούν όλα τα εργαλεία του μείγματος μάρκετινγκ για την προσφορά προστιθέμενης αξίας στους πελάτες, τη δημιουργία ισχυρών επωνυμιών και την απόκτηση υψηλού μεριδίου αγοράς.
Βασικό σύγγραμμα μαθήματος:
Μάρκετινγκ
Συγγραφείς: Grewal Dhruv & Levy Michael
Εκδόσεις: Κριτική
Έτος: 2022
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2024
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα