Παρουσίαση/Προβολή
University of Athens MBA: Έρευνα Αγοράς
(ECON933) - Διάφοροι διδάσκοντες
Περιγραφή Μαθήματος
Ο σκοπός του μαθήματος «Έρευνα Αγοράς» είναι η κατανόηση των αρχών της έρευνα αγοράς και η εμπέδωση των μεθόδων εμπειρικής έρευνας στο ευρύτερο πεδίο του μάρκετινγκ. Το μάθημα παρουσιάζει τις μεθόδους και τις τεχνικές για τη σωστή διενέργεια της Έρευνας Αγοράς και την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της. Τα θέματα που θα καλυφθούν περιλαμβάνουν τα εξής:
- Βασικές αρχές έρευνας αγοράς
- Σχεδιασμός έρευνας
- Είδη ερευνών
- Πηγές δεδομένων για έρευνες μάρκετινγκ
- Ποιοτική έρευνα αγοράς
- Σύγχρονοι τρόποι συλλογής δεδομένων
- Η έννοια της μέτρησης και οι κλίμακες μέτρησης στην έρευνα αγοράς
- Ανάπτυξη ερωτήσεων σε δημοσκοπήσεις
- Σχεδιασμός ερωτηματολογίου
- Μέθοδοι συλλογής πρωτογενών δεδομένων με δημοσκοπήσεις
- Η έννοια και οι διαδικασίες της δειγματοληψίας
- Βασικές αρχές και κύριες μέθοδοι ανάλυσης εμπειρικών δεδομένων
Βασικό σύγγραμμα μαθήματος:
Μέθοδοι Έρευνας Αγοράς
Συγγραφέας: Σταθακόπουλος Βλάσσης
Εκδόσεις: Unibooks
Έτος: 2018
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2024
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα