Παρουσίαση/Προβολή
Φωνητική και ανάπτυξη αναγνωστικής δεξιότητας/PHONÉTIQUE ET DÉVELOPPEMENT DE LA COMPÉTENCE DE LECTURE
(10178) - Μαρία (Μάρω) Πατέλη/Maro Patéli
Περιγραφή Μαθήματος
-
6410178 – ΦΩΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ
(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
Φιλοσοφική |
||||
ΤΜΗΜΑ |
Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
6410178 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΣΤ’, Η’ |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Φωνητική και ανάπτυξη αναγνωστικής δεξιότητας |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
3 |
5 |
||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Μάθημα υποχρεωτικής επιλογής (ΜΥΕ) |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
Φωνητική της γαλλικής γλώσσας: θεωρητικές προσεγγίσεις και εφαρμογές (6410111) |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Γαλλική |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
Ναι |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://eclass.uoa.gr/courses/FRL418/ |
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές έχουν αναπτύξει την αναγνωστική τους ικανότητα και συγκεκριμένα τη μεγαλόφωνη ανάγνωση. Μέσα από διάφορα και διαφορετικά κειμενικά είδη οι φοιτητές έχουν μάθει - να αναπτύσσουν στρατηγικές κατανόησης των κειμένων, απαραίτητη και προαπαιτούμενη δεξιότητα για τη σωστή αναγνωστική απόδοσή τους, και - να χρησιμοποιούν τις κατάλληλες προσωδιακές δεξιότητες για τη μεγαλόφωνη ανάγνωση, επιλέγοντας την ανάλογη με το είδος, το περιεχόμενο και το ύφος του κειμένου ταχύτητα ροής λόγου καθώς και τον καταλληλότερο ρυθμό, και διαλέγοντας μέσα από τις διαφορετικές λειτουργίες του τονισμού και του επιτονισμού αυτήν που αρμόζει καλύτερα στο περιεχόμενο, στο νόημα και στο συναίσθημα που αποπνέει το προς ανάγνωση κείμενο. |
Γενικές Ικανότητες |
|
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. |
Πρόσωπο με πρόσωπο |
||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
|
||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Προφορική τελική εξέταση Ατομική(50/100) και συλλογική ανάγνωση (50/100) διαφορετικών κειμενικών ειδών. Σχάρα αξιολόγησης εστιασμένη στις απαιτούμενες για τη σωστή μεγαλόφωνη και εκφραστική ανάγνωση δεξιότητες. |
(5) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ενδεικτικά: https://www.google.com/search?q=Faut-il+lire+à+voix+haute+%3F+Pourquoi+lire+à+voix+haute+%3F&oq https://www.lecture.org/revues_livres/actes_lectures/AL/AL18/AL18P14.pdf |
Ημερομηνία δημιουργίας
Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα