Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Διδακτική των Μαθηματικών ΙΙ, Μάθημα Δέσμης Διδακτικής των Μαθηματικών (ΔΔΜ)

(792) -  Χρυσαυγή Τριανταφύλλου & Δέσποινα Πόταρη

Περιγραφή Μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος είναι να εμβαθύνουν οι φοιτητές/τριες σε θέματα Διδακτικής Μαθηματικών που έχουν αντιμετωπίσει σε ένα πρώτο επίπεδο στο υποχρεωτικό μάθημα της Διδακτικής Μαθηματικών Ι.

Με την επιτυχή παρακολούθηση και ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής ή η φοιτήτρια είναι σε θέση να:

  • Γνωρίζει θέματα που αφορούν τη Διδακτική των Μαθηματικών σε επίπεδο σχολικής τάξης.
  • Κάνει συνδέσεις ανάμεσα στη διδασκαλία των μαθηματικών με σύγχρονα ερευνητικά ζητήματα της Διδακτικής των Μαθηματικών.
  • Σχεδιάζει διδακτικά εργαλεία διδασκαλίας και αξιολόγησης των μαθητών.
  • Αναγνωρίζει και κατανοεί ζητήματα που έχουν αναδειχθεί στην έρευνα της Διδακτικής των Μαθηματικών αναφορικά με το σχεδιασμό αναλυτικών προγραμμάτων και τη σύνδεση τους με τη διδασκαλία των μαθηματικών.
  • Αναγνωρίζει και κατανοεί ζητήματα επιστημονικής και επιστημολογικής φύσης που αφορούν στη Διδακτική των Μαθηματικών.
  • Αναπτύσσει τη μαθηματική και την παιδαγωγική του γνώση σε διαφορετικά πεδία των μαθηματικών όπως Άλγεβρα, Γεωμετρία και Στατιστική αναφορικά με τη διδασκαλία τους.
  • Σχεδιάζει, αναλύει, συγκρίνει και αξιολογεί σχέδια διδασκαλίας μαθήματος.
  • Δημιουργεί μια ερευνητική στάση που να τον «ακολουθεί» σ’ όλη την επαγγελματική του πορεία ως εκπαιδευτικού.
  • Να υποστηρίζει θέματα διαφοροποίησης στη σχολική τάξη.
  • Να αναγνωρίζει πρακτικές διαλόγου (διαλογικής μάθησης και διαλογικής διδασκαλίας) στην τάξη των μαθηματικών.

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018