Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

(MEDIA500) -  Λαμπρινή Παπαδοπούλου

Περιγραφή Μαθήματος

Το μάθημα πραγματεύεται την οικονομική διάσταση των ΜΜΕ και τα χαρακτηριστικά της αγοράς των ΜΜΕ που τη διαφοροποιούν από τις άλλες αγορές. Στο πλαίσιο του μαθήματος θα συζητήσουμε για τις αλλαγές που συντελούνται στην αγορά των ΜΜΕ και τον αντίκτυπό τους στις μιντιακές επιχειρήσεις. Θα διερευνήσουμε το ζήτημα της παγκοσμιοποίησης και της υπερ-συγκέντρωσης της αγοράς των ΜΜΕ και των συνεπειών του. Ακόμη, θα αναζητήσουμε τις επιχειρηματικές στρατηγικές που αναπτύσσονται με στόχο την υιοθέτηση νέων πηγών εσόδων και την επιβίωση των ΜΜΕ. Τέλος, θα εξετάσουμε τον αντίκτυπο των νέων τεχνολογιών στη λειτουργία των ΜΜΕ.

Ημερομηνία δημιουργίας

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2022