Παρουσίαση/Προβολή
ΑΔ/ΕΙΔ - Αθλητικό Μάρκετινγκ - Εφαρμογές
(ΘΕ-436ΑΔ) - Ιωάννης Αυθίνος, Καθηγητής / Βασίλειος Μανασής, Ph.D.
Περιγραφή Μαθήματος
Οδηγός εφαρμογών: [ΘΕ-436] Αθλητική Αγοραγνωσία
Διδάσκων:
Β. Μανασής, Ph.D |
Υπεύθυνος μαθήματος:
Ι. Αυθίνος, Καθηγητής
|
Σκοπός:
Η ανάπτυξη της ικανότητας εφαρμογής διαδικασιών μάρκετινγκ σε αθλητικούς οργανισμούς (συλλόγους, γυμναστήρια, ΔΑΟ, προϊόντος, αγαθού ή υπηρεσίας κ.ά.), αθλητή (ατομικού ή ομαδικού αθλήματος), προϊόντος ή επιχειρηματικής δραστηριότητας (αθλητικού αγώνα, κατασκήνωσης, κ.ά.).
|
Γνώσεις:
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα γνωρίζει, πώς να δημιουργεί ένα σχεδιασμό μάρκετινγκ αθλητικού οργανισμού της επιλογής του.
|
|
Κριτήρια αξιολόγησης:
Οι εργασίες είναι εβδομαδιαίες και παραδίδονται κατά τη διάρκεια του επόμενου εργαστηρίου. Συνολικά, η το εργαστήριο ισοδυναμεί με το 50% του τελικού βαθμού του μαθήματος. |
Επάρκεια παρακολούθησης:
Υποχρεωτική συμμετοχή (80% παρουσίες, επί των πραγματοποιηθέντων μαθημάτων)
|
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα