Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΑΔ/ΕΙΔ - Αθλητικό Μάρκετινγκ - Εφαρμογές

(ΘΕ-436ΑΔ) -  Ιωάννης Αυθίνος, Καθηγητής / Βασίλειος Μανασής, Ph.D.

Περιγραφή Μαθήματος

Οδηγός εφαρμογών: [ΘΕ-436] Αθλητική Αγοραγνωσία

 

 

 

Διδάσκων:

 

Β. Μανασής, Ph.D

Υπεύθυνος μαθήματος:

 

Ι. Αυθίνος, Καθηγητής

 

 

 

Σκοπός:

 

Η ανάπτυξη της ικανότητας εφαρμογής διαδικασιών μάρκετινγκ σε αθλητικούς οργανισμούς (συλλόγους, γυμναστήρια, ΔΑΟ, προϊόντος, αγαθού ή υπηρεσίας κ.ά.), αθλητή (ατομικού ή ομαδικού αθλήματος), προϊόντος ή επιχειρηματικής δραστηριότητας (αθλητικού αγώνα, κατασκήνωσης, κ.ά.).

 

 

 

Γνώσεις:

 

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα γνωρίζει, πώς να δημιουργεί ένα σχεδιασμό μάρκετινγκ αθλητικού οργανισμού της επιλογής του.

 

 

 

 

 

 

 

Κριτήρια αξιολόγησης:

 

Οι εργασίες είναι εβδομαδιαίες και παραδίδονται κατά τη διάρκεια του επόμενου εργαστηρίου.  Συνολικά, η το εργαστήριο ισοδυναμεί με το 50% του τελικού βαθμού του μαθήματος.

 

 

Επάρκεια παρακολούθησης:

 

Υποχρεωτική συμμετοχή (80% παρουσίες, επί των πραγματοποιηθέντων μαθημάτων)

 

 

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009