Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Αθλητικό Μάρκετινγκ

(80ΑΔ436) -  Βασίλειος Μανασής, Ph.D

Περιγραφή Μαθήματος

 

 

Συνδιαδασκαλία / Υπεύθυνος μαθήματος:

 

Β. Μανασής, Ph.D

Διδάσκων / Υπεύθυνος μαθήματος:

 

Ι. Αυθίνος, Καθηγητής

 

 

 

Σκοπός:

 

Εκμάθηση βασικών αρχών και διαδικασιών εφαρμογής του μάρκετινγκ σε ολόκληρο το φάσμα της φυσικής αγωγής, του αθλητισμού και της αναψυχής.

 

 

 

Διδασκαλία:

 

1. Εισαγωγή. Η ιδιαίτερη φύση του αθλητικού μάρκετινγκ

 

2. Μάρκετινγκ - μάνατζμεντ

 

3. Έρευνες καταναλωτών

 

4. Συμπεριφορά καταναλωτών

 

5. Τμηματοποίηση αγοράς

 

6. Το αθλητικό προϊόν

 

7. Τιμή

 

8.  Τόπος ή διανομή προϊόντος

 

9.   Προώθηση και δημόσιες σχέσεις

 

10.   Πωλήσεις

 

11.  Sponsorship & Licensing

 

12.   Έλεγχος και συντονισμός του μίγματος μάρκετινγκ

 

 

 

Γνώσεις:

 

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα γνωρίζει,

 

Να δομεί ένα τμήμα μάρκετινγκ

 

Να δημιουργεί πλάνα μάρκετινγκ για αθλητές, συλλόγους, γυμναστήρια κ.λπ.

 

Στα πλάνα συμπεριλαμβάνονται:

 

- Πραγματοποίηση αναλύσεων SWOT

 

- Σχεδιασμός, υλοποίηση, επεξεργασία, παρουσίαση αποτελεσμάτων ερευνών αγοράς

 

Δημιουργία προϊόντων και λανσάρισμα

 

- Σχεδιασμός και πραγματοποίηση προωθήσεων μίγμα προβολής

 

- Αξιολογήσεις και απολογισμοί

 

 

 

Ασκήσεις - Εφαρμογές:

 

Βλέπε Αθλητική Αγοραγνωσία - Εφαρμογές

 

 

Κριτήρια αξιολόγησης:

 

Γραπτές εξετάσεις (70%), εργασίες (30%). Τα παραπάνω κριτήρια αξιολόγησης ισχύουν για τρεις (3) εξεταστικές περιόδους μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος. Μετά και την τρίτη εξεταστική, η αξιολόγηση στηρίζεται μόνο στις γραπτές εξετάσεις (100%). 

 

 

 

Βιβλιογραφία:

 

 

Dees, W., Walsh, P., McEnvoy, C., McKelvey, S., Mullin, B.J.,  Hardy, S., & Sutton, W.A. (2022).  Αθλητικό Μάρκετινγκ. BROKEN HILL PUBLISHERS LTD.

 

Silbury, D., Quick, S. & Westrerbeek, H. (2002). Strategic Sport Marketing. Allen & Unwin. .

 


 

 

 

 

Επάρκεια παρακολούθησης:

 

Υποχρεωτική συμμετοχή (80% παρουσίες, επί των πραγματοποιηθέντων μαθημάτων)

 

 

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009