Παρουσίαση/Προβολή

Αθλητικό Μάρκετινγκ
(80ΑΔ436) - Βασίλειος Μανασής, Ph.D
Περιγραφή Μαθήματος
Συνδιαδασκαλία / Υπεύθυνος μαθήματος:
Β. Μανασής, Ph.D |
Διδάσκων / Υπεύθυνος μαθήματος:
Ι. Αυθίνος, Καθηγητής
|
Σκοπός:
Εκμάθηση βασικών αρχών και διαδικασιών εφαρμογής του μάρκετινγκ σε ολόκληρο το φάσμα της φυσικής αγωγής, του αθλητισμού και της αναψυχής.
|
Διδασκαλία:
1. Εισαγωγή. Η ιδιαίτερη φύση του αθλητικού μάρκετινγκ
2. Μάρκετινγκ - μάνατζμεντ
3. Έρευνες καταναλωτών
4. Συμπεριφορά καταναλωτών
5. Τμηματοποίηση αγοράς
6. Το αθλητικό προϊόν
7. Τιμή
8. Τόπος ή διανομή προϊόντος
9. Προώθηση και δημόσιες σχέσεις
10. Πωλήσεις
11. Sponsorship & Licensing
12. Έλεγχος και συντονισμός του μίγματος μάρκετινγκ
|
Γνώσεις:
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα γνωρίζει,
- Να δομεί ένα τμήμα μάρκετινγκ
- Να δημιουργεί πλάνα μάρκετινγκ για αθλητές, συλλόγους, γυμναστήρια κ.λπ.
Στα πλάνα συμπεριλαμβάνονται:
- Πραγματοποίηση αναλύσεων SWOT
- Σχεδιασμός, υλοποίηση, επεξεργασία, παρουσίαση αποτελεσμάτων ερευνών αγοράς
- Δημιουργία προϊόντων και λανσάρισμα
- Σχεδιασμός και πραγματοποίηση προωθήσεων μίγμα προβολής
- Αξιολογήσεις και απολογισμοί
|
Ασκήσεις - Εφαρμογές:
Βλέπε Αθλητική Αγοραγνωσία - Εφαρμογές |
Κριτήρια αξιολόγησης:
Γραπτές εξετάσεις (70%), εργασίες (30%). Τα παραπάνω κριτήρια αξιολόγησης ισχύουν για τρεις (3) εξεταστικές περιόδους μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος. Μετά και την τρίτη εξεταστική, η αξιολόγηση στηρίζεται μόνο στις γραπτές εξετάσεις (100%). |
|
Βιβλιογραφία:
Dees, W., Walsh, P., McEnvoy, C., McKelvey, S., Mullin, B.J., Hardy, S., & Sutton, W.A. (2022). Αθλητικό Μάρκετινγκ. BROKEN HILL PUBLISHERS LTD.
Silbury, D., Quick, S. & Westrerbeek, H. (2002). Strategic Sport Marketing. Allen & Unwin. .
|
Επάρκεια παρακολούθησης:
Υποχρεωτική συμμετοχή (80% παρουσίες, επί των πραγματοποιηθέντων μαθημάτων)
|
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα