Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Οργανωσιακή Ψυχολογία και Συμπεριφορά στην Εκπαίδευση

(PRIMEDU283) -  Α.-Σ. Αντωνίου

Περιγραφή Μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος: Να εισάγει και να μελετήσει θέματα οργανωσιακής ψυχολογίας και συμπεριφοράς καθώς και ειδικά οργανωσιακά ζητήματα (π.χ. διαπροσωπικές εργασιακές σχέσεις, συγκρούσεις, παράγοντες εργασιακής ευεξίας, επιρροή και ηγετικοί ρόλοι κ.ά.) που παρατηρούνται εντός του εκπαιδευτικού πλαισίου.

Μαθησιακοί στόχοι: Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες θα είναι σε θέση να κατανοήσουν το σημαντικό ρόλο και την επίδραση των βασικών αρχών της οργανωσιακής ψυχολογίας και συμπεριφοράς στο χώρο της εκπαίδευσης.

Περιεχόμενο του μαθήματος: Εργασιακή υγεία και ευημερία: εργασιακό στρες και επαγγελματική εξουθένωση/ οργανωσιακή εμπλοκή – Διαχείριση συναισθημάτων στο εκπαιδευτικό περιβάλλον – Οργανωσιακή κουλτούρα και κλίμα, δημιουργικότητα και καινοτομίες – Επικοινωνία και συγκρούσεις στα πλαίσια των επαγγελματικών ομάδων στο χώρο της εκπαίδευσης – Αξιολόγηση απόδοσης και ανάπτυξη σταδιοδρομίας – Προβλήματα επαγγελματικών μειονοτικών ομάδων – Επαγγελματική ικανοποίηση/ δυσαρέσκεια και οργανωσιακή δέσμευση – Ο διαρκώς μεταβαλλόμενος χαρακτήρας του σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος – Ο ρόλος της προσωπικότητας – Οργανωσιακή ηθική και δικαιοσύνη – Τύποι ηγεσίας και διοίκησης, εκπαιδευτική ηγεσία – Οργανωσιακή διαχείριση διαπολιτισμικότητας και διαφορετικότητας στο εκπαιδευτικό περιβάλλον – Εργασιακή βία, ηθική παρενόχληση, εκφοβισμός και παρενόχληση στο χώρο εργασίας.

 

Τα προτεινόμενα συγγράμματα στον Εύδοξο:

Greenberg, J., & Baron, R. A. / Α.-Σ. Αντωνίου, Επιμ. (2013). Οργανωσιακή Ψυχολογία και Συμπεριφορά. Αθήνα: Εκδόσεις Gutenberg/ Δαρδανός.

Coolican, H. / Α.-Σ. Αντωνίου, Επιμ. (2008). Ψυχολογία της Εργασίας. Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήση.

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Παρασκευή 17 Απριλίου 2015