Παρουσίαση/Προβολή
ΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑΣ
(PRIMEDU467) - Σπυριδούλα Χολή
Περιγραφή Μαθήματος
Αφού γίνει εισαγωγή στην παιδαγωγική και συσχέτισή της με την θεραπευτική παιδαγωγική, σκοπός του μαθήματος θα είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές/ τριες τα εξελικτικά στάδια της γλώσσας στα παιδιά καθώς και τις πιθανές παρεκκλίσεις στην κατάκτηση των αναπτυξιακών οροσήμων τη γλώσσας.
Πρωταρχικό στόχο του μαθήματος στο στάδιο αυτό θα αποτελέσει ο διαχωρισμός και ο προσδιορισμός των εννοιών "λόγος- ομιλία- επικοινωνία", προκειμένου μετά το πέρας του μαθήματος οι φοιτητές/ τριες να είναι σε θέση να διαχωρίζουν τις δυσκολίες του λόγου από τις επικοινωνιακές δυσκολίες και τις δυσκολίες της ομιλίας.
Αφού οι φοιτητές/ τριες κατακτήσουν το παραπάνω στάδιο και αφού διδαχθούν οι σύγχρονες θεωρίες γλωσσικής ανάπτυξης, το μάθημα θα επικεντρωθεί στην περιγραφή, την συμπτωματολογία, την πρόγνωση, την αξιολόγηση και την λογοθεραπευτική παρέμβαση (μέσω ειδικών βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων στόχων) των διαταραχών του λόγου και της ομιλίας.
Ακολούθως θα γίνει συσχέτιση των διαταραχών του λόγου και της ομιλίας με τις μαθησιακές δυσκολίες και τη δυσλεξία, με στόχο να βοηθηθούν οι φοιτητές/ τριες να εξετάσουν την εμπλοκή της γλώσσας στις μαθησιακές δυσκολίες και στη δυσλεξία και να οργανώσουν την κατάλληλη παρέμβαση.
Τέλος, θα συζητηθεί το φαινόμενο του τραυλισμού και θα προταθούν τρόποι αποκατάστασης. Αναμένεται στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές/ τριες να έχουν κατακτήσει ένα σύνολο στρατηγικών αξιολόγησης, σχεδιασμού και παρέμβασης, τις οποίες θα μπορύν να προσαρμόζουν ανάλογα.
Ημερομηνία δημιουργίας
Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα