Εκπαιδευτική και κοινωνική ένταξη ατόμων με αναπηρίες (ECD395) | Ευδοξία Ντεροπούλου- Ντέρου |
| Εργαστήριο ειδικής και ενταξιακής εκπαίδευσης (ECD511) | Κ. Λαμπροπούλου, Γ. Παπασταυρινίδου, Λ. Τσερμίδου |
| Η αναπηρία στη Λογοτεχνία (ECD496) | Αγγελική Γιαννικόπουλου |
| Η Διεθνής Ενταξιακή Προοπτική της Προσχολικής Εκπαίδευσης: Ζητήματα Συγκριτικής Εκπαίδευσης (Ενταξιακές πρακτικές) | Έλενα Σουκάκου |
| Η Κοινωνική Διάσταση της Ανάπτυξης του Παιδιού (ECD258) | Καλλιρρόη Παπαδοπούλου |
| Ποιοτικές προσεγγίσεις στην εκπαιδευτική έρευνα (ECD394) | Βασίλειος Τσάφος |
| Ποιοτικές προσεγγίσεις στην εκπαιδευτική έρευνα: βιογραφική προσέγγιση και έρευνα δράσης στην ειδική και ενταξιακή εκπαίδευση (ECD506) | Ελευθέριος Βεκρής |
| Πρακτική Άσκηση Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης σε Άτομα με Αναπηρία, με Εποπτεία (ECD513) | Κ. Λαμπροπούλου, Γ. Παπασταυρινίδου, Λ. Τσερμίδου |
| Συμβουλευτική Ψυχολογία σε Ειδικές Κοινωνικές Ομάδες, με Έμφαση στην Αναπηρία (Ε13) | Δρ. Αναστασία Σοφιανοπούλου |
| Υ11 Μέθοδοι έρευνας στις κοινωνικές επιστήμες και στην εκπαιδευτική έρευνα (ECD405) | Ηρώ Βούλγαρη, Διονύσης Μάνεσης |
| Ψυχολογική προσέγγιση παιδιών με αναπηρίες (ECD402) | Λήδα Αναγνωστάκη |
|