Μάθημα : ΠΔΑΕ Αξιολόγηση της Μαθητικής Επίδοσης
Κωδικός : PHILOSOPHY1081
-
Θεματικές Ενότητες
-
Η ιστορία της εκπαιδευτικής αξιολόγησης
-
Θεωρίες της εκπαιδευτικής αξιολόγησης
-
Η αξιολόγηση στις ανθρωπιστικές σπουδές
-
Η θεωρία του αληθινού σκορ
-
Εισαγωγή στην ανάλυση κατά Rasch
-
Κατασκευή και ανάλυση λημμάτων (items)
-
Η τρόποι των διεθνών αξιολογικών ερευνών τύπου PISA
-
Οι διαγωνισμοί εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
-
Κονστρακτιβιστική-αναπτυξιακή αξιολόγηση της μαθητικής επίδοσης
-
Οδηγίες Τελικής Εργασίας Μαθήματος για Ιανουάριο 2025
-
1. Περί αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών/τριών
-
2. Σφάλματα στην αξιολόγηση της επίδοσης
-
3. Αυθεντική αξιολόγηση
-
4. Βασικά χαρακτηριστικά αξιολόγησης
-
5. Item Response Theory
-
6. Μοντέλα Αξιολόγησης και προεκτάσεις στο σήμερα...
-
7-8 Ηθικά και Δεοντολογικά ζητήματα της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης
-
Η ιστορία της εκπαιδευτικής αξιολόγησης
4. Βασικά χαρακτηριστικά αξιολόγησης
Σε αυτή την ενότητα παρουσιάζονται βασικές έννοιες που αφορούν τα θέματα και τα αποτελέσματα της εκπαιδευτικής αξιολόγησης, όπως η εγκυρότητα, η αξιοπιστία, η αντικειμενικότητα, η πρακτικότητα, η δυσκολία και η διακριτικότητα.