Μάθημα : ΠΔΑΕ Αξιολόγηση της Μαθητικής Επίδοσης
Κωδικός : PHILOSOPHY1081
-
Θεματικές Ενότητες
-
Η ιστορία της εκπαιδευτικής αξιολόγησης
-
Θεωρίες της εκπαιδευτικής αξιολόγησης
-
Η αξιολόγηση στις ανθρωπιστικές σπουδές
-
Η θεωρία του αληθινού σκορ
-
Εισαγωγή στην ανάλυση κατά Rasch
-
Κατασκευή και ανάλυση λημμάτων (items)
-
Η τρόποι των διεθνών αξιολογικών ερευνών τύπου PISA
-
Οι διαγωνισμοί εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
-
Κονστρακτιβιστική-αναπτυξιακή αξιολόγηση της μαθητικής επίδοσης
-
Οδηγίες Τελικής Εργασίας Μαθήματος για Ιανουάριο 2025
-
1. Περί αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών/τριών
-
2. Σφάλματα στην αξιολόγηση της επίδοσης
-
3. Αυθεντική αξιολόγηση
-
4. Βασικά χαρακτηριστικά αξιολόγησης
-
5. Item Response Theory
-
6. Μοντέλα Αξιολόγησης και προεκτάσεις στο σήμερα...
-
7-8 Ηθικά και Δεοντολογικά ζητήματα της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης
-
Η ιστορία της εκπαιδευτικής αξιολόγησης
7-8 Ηθικά και Δεοντολογικά ζητήματα της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης
Σε αυτή την ενότητα εξετάζονται (θεωρητικά, πρακτικά και βιβλιογραφικά) ηθικά και δεοντολογικά ζητήματα της εκπαιδευτικής αξιολόγησης, καθώς και ζητήματα Νόμου και Επιστήμης, συμπεριλαμβάνομένων και προτάσεων για την ηθική πλαισίωση - θωράκιση της εκπαιδευτικής αξιολόγησης.