Μάθημα : Διαδικτυακό πρόγραμμα "S.p.h.e.r.e." (Social-Pedagogical Holistic Empowerment for Resilience in Education)
Κωδικός : PRIMEDU1205
PRIMEDU1205 - Γεώργιος Κουτρομάνος
Γενικοί σύνδεσμοι |
---|
Avatar
Παρακαλώ όπως προβείτε στη δημιουργία του προσωπικού σας avatar, το οποίο θα χρησιμοποιήσετε στη δραστηριότητα "Κάρτες ρόλων" της παρούσας ενότητας. Μπορείτε να περιηγηθείτε με τη μπάρα ανακύλησης σε όλες τις επιλογές της κάθε κατηγορίας (αξεσουάρ, μάτια, ρούχα κλπ.), έτσι ώστε να απεικονίσετε όσο το δυνατόν ακριβέστερα τον χαρακτήρα που περιγράφει η προσωπική σας κάρτα ρόλου. |
A teacher's story: Eat. Sleep. Teach. Repeat.
Στο παρόν βίντεο κινουμένων σχεδίων που δημοσιεύτηκε τον Ιανουάριο του 2019 στην ιστοσελίδα του βρετανικού δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα British Broadcasting Corporation (BBC), παρουσιάζεται η αφήγηση μιας δασκάλας σχετικά με τη ζωή της. |
Ο κήπος του καλλιτέχνη στο Ζιβερνί - Le Jardin de l'artiste à Giverny
Ακολουθώντας τον σύνδεσμο μπορείτε να περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα του Μουσείου Ορσέ του Παρισιού και να θαυμάσετε τον πίνακα του Κλοντ Μονέ με τίτλο "Ο κήπος του καλλιτέχνη στο Ζιβερνί". |
Ο σημερινός εκπαιδευτικός
Αναλογειστείτε και επιλέξτε στην παρούσα φόρμα της Google, την/τις εικόνες που σας ταιριάζουν περισσότερο με τη πρώτη σκέψη που σας έρχεται στο νου σχετικά με τον/την πολυπράγμων εκπαιδευτικό στις μέρες μας. |
Teaching is not a moral profession: a provocation by Prof. Gert Biesta
Ο Gert Biesta, ο πιο επιδραστικός επιστήμονας της Παιδαγωγικής και της Φιλοσοφίας της Εκπαίδευσης (https://www.gertbiesta.com/) ξεκινά μια συζήτηση σχετικά με την ηθική στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού. Μέρη της ομιλίας του αποτελούν: "'Ενας ηθικός δάσκαλος δεν είναι ένας καλός δάσκαλος", "Κάντο ηθικά και κάντο σωστά", "Γενικά ηθικά ζητήματα και ειδικά ηθικά ζητήματα", "Η διδασκαλία δεν είναι ένα ηθικό επάγγελμα", "Ποιο είναι το καλό ενός επαγγέλματος;", "Η προετοιμασία και η διδασκαλία είναι ανθρώπινες προσπάθειες", "Η διπλή τέχνη της διδασκαλίας: η ποίηση και η πράξη", "Τι σημασία έχει αυτό για τη διδασκαλία;", "Ποιος είναι ο σκοπός της διδασκαλίας;". Η συζήτηση καταλήγει σε συμπεράσματα και αναστοχασμό. |
Ανησυχίες εκπαιδευτικών για αλλοεθνείς μαθητές
Στον παραπάνω σύνδεσμο θα βρείτε ένα σταυρόλεξο 10 λημμάτων, τα οποία αντικατροπτίζουν τις ανησυχίες των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης όσον αναφορά τη διδασκαλία και την προσέγγιση των μαθητών με μεταναστευτικό ή προσφυγικό υπόβαθρο σύμφωνα με την βιβλιογραφία. |
Χαρακτηριστικά πολυπολιτισμικών αιθουσών
Σκεφτείτε και μοιραστείτε την άποψή σας στην παρούσα φόρμα της Google σχετικά με τα θετικά και τα αρνητικά χαρακτηριστικά των σημερινών πολυπολιτισμικών αιθουσών. |
STEP UP-DC -- Ενίσχυση της Εκπαίδευσης και της Επαγγελματικής Ανάπτυξης των Εκπαιδευτικών μέσω της Ανάπτυξης Iκανοτήτων για Δημοκρατικό Πολιτισμό (ΙΔΠ)
Τα έργο STEP UP-DC (Student Teachers’ Practices for Democratic Culture) καλύπτει την ανάγκη για κατάρτιση των εκπαιδευτικών στις Δημοκρατικές παιδαγωγικές και την ανάπτυξη του δημοκρατικού ήθους χρησιμοποιώντας το Πλαίσιο Αναφοράς των Ικανοτήτων για Δημοκρατικό Πολιτισμό του Συμβουλίου της Ευρώπης (ΠΑΙΔΠ). Το ΠΑΙΔΠ προσφέρει ένα ολοκληρωμένο εννοιολογικό μοντέλο των 20 ικανοτήτων (ΙΔΠ) που χρειάζονται τα άτομα για να λειτουργήσουν ως δημοκρατικά και διαπολιτισμικά ικανοί πολίτες καθώς και 138 δείκτες που περιγράφουν συμπεριφορές που αποδεικνύουν στην πράξη την επάρκεια των 20 ΙΔΠ. Στον παραπάνω σύνδεσμο, θα βρείτε ελεύθερα προσβάσιμα τα πνευματικά προϊόντα του έργου, στην Αρχική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών (ΑΕΕ) και ιδιαίτερα της Πρακτικής Άσκησης κατά τη διάρκεια των Προγραμμάτων Πρακτικής Εκπαίδευσης (ΠΠΕ). Κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να βρει πληροφορίες και πολυτροπικό υλικό για θέματα όπως: |
The Evolving Role of the Teacher
Ακολουθώντας την υπερσύνδεση, θα οδηγηθείτε στο άρθρο της Katie Martin, δασκάλα, συγγραφέα, ερευνήτρια και μέντορα σε νέους δασκάλους. Η Martin αναφέρεται στη "δύναμη" που έχει ο δάσκαλος στη σφαίρα επιρροής του καθώς επίσης και στον εξελιγκτικό του ρόλο μέσα στα χρόνια. Μία ακόμη εμψυχωτική ομιλία της ίδιας με τίτλο: "Τeacher create what they experience'' μπορείτε να παρακολουθήσετε εδώ: https://youtu.be/rcDpDPwRxvU |
Εκπαιδευτικό Υλικό για την Εκπαίδευση μαθητών/τριών με προσφυγικό υπόβαθρο
Στο παρόν υπερσύνδεσμο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) θα βρείτε ψηφιακά βιβλία, υλικό για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση, προγράμματα εκπαίδευσης, εγχειρίδια οδηγιών για τις/τους εκπαιδευτικούς, δραστηριότητες κοινωνικής - συναισθηματικής ενδυνάμωσης, εργαλεία πολύγλωσσης υποστήριξης, υλικό για εκπαιδευτικούς που διδάσκουν ασυνόδευτους ανήλικους, μαθηματικό και πολυγλωσσικό λεξικό κ.ά. |
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και μελών τοπικής κοινωνίας 2024-2025 ΔΩΡΕΑΝ και με ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ εφαρμογή στο πλαίσιο του προγράμματος "και αν ήσουν εσύ;"
Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες διοργανώνουν δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια και εργαστήρια, μικρής ή μεγάλης διάρκειας, για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, φοιτητές, εμψυχωτές ομάδων, στελέχη τοπικών ανθρωπιστικών οργανώσεων και μέλη της τοπικής κοινωνίας (οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ενώσεις γονέων, στελέχη δημοτικών αρχών, ενώσεις εκπαιδευτικών κ.ά). |
Περί ψυχικής ανθεκτικότητας
Σκεφτείτε και μοιραστείτε τις σκέψεις σας στην παρούσα φόρμα της Google σχετικά με την έννοια της ψυχικής ανθεκτικότητας, καθώς επίσης και επιλέξτε την/τις εικόνες που σας έρχονται στο νου όταν προσπαθείτε να την οραματιστείτε. |