Μάθημα : ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ & ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΑΤΡΙΚΗ
Κωδικός : MED2135
500800 - Α. Χ. Λάζαρης, Καθηγητής Παθολογικής Ανατομικής - Κ. Καλαχάνης, Δρ Φιλοσοφίας - Μ. Γιάνναρη, M.Ed.
Η πλατφόρμα σάς ανακατεύθυνε αυτόματα στην αρχική σελίδα για να συνδεθείτε προτού προχωρήσετε σε άλλες ενέργειες. Πιθανόν, να έληξε η σύνοδός σας.
Πέμπτη 5 Ιουνίου 2025 - 10:28 π.μ.
- από τον χρήστη
Μπαίνεις σχεδόν διστακτικά, σαν να διαταράσσεις μια παλαιά σιωπή. Η καμπανούλα της εισόδου αντηχεί υπόκωφα, και μπροστά σου ανοίγεται ένας μικρόκοσμος βυθισμένος στο φως του λυκόφωτος — ένα παλαιοπωλείο. Ο αέρας είναι πυκνός, όχι από σκόνη μονάχα, αλλά από μνήμες. Ράφια φορτωμένα με πορσελάνες που τρίζουν ελαφρά στο πέρασμα, καθρέφτες θαμπωμένοι από το βλέμμα δεκαετιών, σερβίτσια με ξεθωριασμένα χείλη, και παλιά ρολόγια που έχουν πάψει να μετρούν — ή ίσως έχουν απλώς αποφασίσει να κρατήσουν τ
Κυριακή 1 Ιουνίου 2025 - 7:08 π.μ.
- από τον χρήστηΒέλικο Μαρτίνοβιτς: Οι Τέσσερεις Εποχές του Βιβάλντι
Έχουμε ήδη ασχοληθεί με τις «Τέσσερεις Εποχές» του Αντόνιο Βιβάλντι στην ανάρτησή μας της 4ης 3.2025. ( https://eclass.uoa.gr/modules/blog/index.php?course=MED2135&action=showPost&pId=2056 ). Καιρός τώρα να υποδεχτούμε το καλοκαίρι γνωρίζοντας το αντίστοιχο κοντσέρτο του Βιβάλντι.
Το Κοντσέρτο αρ. 2 από το έργο οp. 8, για σόλο μπαρόκ βιολί και έγχορδα, σε σολ ελάσσονα, «Καλοκαίρι» (L'Estate, RV 315) του Βιβάλντι, ερμηνεύεται σε αυθεντικά
Τετάρτη 28 Μαΐου 2025 - 10:49 μ.μ.
- από τον χρήστηΕντουάρ Κορτές: Η αγορά λουλουδιών της Μαντλέν.
Ο Εντουάρ Λεόν Κορτές γεννήθηκε στο Λανί, λίγα μίλια ανατολικά του Παρισιού, στις 26 Αυγούστου 1882. Ήταν μια συναρπαστική εποχή: η τέχνη, η λογοτεχνία, η μουσική και η πολιτική σκέψη έφτασαν στο απόγειο της δημιουργικότητάς τους, επιτρέποντας σε νέες σχολές καλλιτεχνικής έκφρασης να εξελιχθούν. Με αυτή την αναζωογονημένη στάση απέναντι σε νέους τρόπους θεώρησης της τέχνης, πειραματιζόμενος με το χρώμα, το βάθος και την προοπτική, ο Εντουάρ Κορ
Κυριακή 25 Μαΐου 2025 - 8:33 μ.μ.
- από τον χρήστηΦωτογραφία καλοκαιρινού δάσους
Η μεγαλύτερη σε διάρκεια συμφωνία στην Ιστορία της κλασικής μουσικής, τουλάχιστον όσον αφορά τον μουσικό Κανόνα, ανήκει στον Γκούσταβ Μάλερ (Gustav Mahler, 1860-1911). Ο Μάλερ μεγάλωσε στη Βοημία (σήμερα Τσεχική Δημοκρατία). Ο ίδιος συνόψιζε την κατάστασή του ως εξής: «Είμαι τρεις φορές άπατρις: ως Βοημός στην Αυστρία, ως Αυστριακός ανάμεσα σε Γερμανούς και ως Εβραίος παντού στον κόσμο. Παντού ένας εισβολέας, ποτέ ευπρόσδεκτος». Παρά όλες τις δυσκολίες του, είχε
Κυριακή 25 Μαΐου 2025 - 2:23 μ.μ.
- από τον χρήστη4 ελληνικές ταινίες
4 προβολές κάτω από τον ουρανό της Αθήνας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΒΟΛΩΝ
Δευτέρα 26/5 - Buzzheart (110') του Ντένη Ηλιάδη
Με τους: Γιώργο Λάντο, Κωνσταντίνα Μεσσήνη, Εβελίνα Παπούλια, Κλαούντιο Κάγια
Όταν ο Αργύρης γνωρίζει τη Μαίρη σε ένα «στούντιο μασάζ», της ζητά ραντεβού και εκείνη του προτείνει να τη συνοδεύσει σε μια τριήμερη εκδρομή στο απομονωμένο εξοχικό των γονιών της, όπου τον περιμένουν μια σειρά από εκπλήξεις.
Τρίτη 27/5 – Το καλοκαίρι της Κάρμεν (106') του Ζαχαρία Μαυροειδ
Πέμπτη 22 Μαΐου 2025 - 4:52 μ.μ.
- από τον χρήστηΠέμπτη 15 Μαΐου 2025 - 6:11 μ.μ.
- από τον χρήστηΣτη μουσική, το κύριο θέμα - leitmotif - idée fixe είναι μια επαναλαμβανόμενη μελωδική φράση που χρησιμοποιείται για να αναπαραστήσει είτε έναν χαρακτήρα και να τον συνοδεύει κάθε φορά που αυτός εμφανίζεται στη σκηνή ή υπονοείται με οποιονδήποτε τρόπο από τα λόγια των τραγουδιστών-ηθοποιών, είτε ένα σκηνικό, ένα συναίσθημα ή ένα θέμα. Τα leitmotif έγιναν δημοφιλή από τον Γερμανό συνθέτη όπερας Ρίχαρντ Βάγκνερ και χρησιμοποιήθηκαν κυρίως στην όπερα κατά τον 19ο και 20ό αιώνα. Τα leitmotif μπορού
Κυριακή 11 Μαΐου 2025 - 6:07 μ.μ.
- από τον χρήστη
Φρεντερίκ Μπαζίλ, "Καλλιτεχνικό εργαστήρι της οδού Κονταμίν 9 στο Παρίσι", 1870.
Σε μια εποχή όπου η απομόνωση, η ψηφιακή μεσολάβηση και η συστηματική αποδόμηση της εμπιστοσύνης μοιάζουν να είναι τα νέα κοινωνικά αξιώματα, η ανάδυση ενός πίνακα του 19ου αιώνα ως σύμβολο συνεργατικότητας φαντάζει παράδοξα επίκαιρη. Ο πίνακας «Το εργαστήρι του Μπαζίλ» δεν είναι απλώς ένα στιγμιότυπο καλλιτεχνικής καθημερινότητας. Είναι μια σιωπηλή αλλά ηχηρή υπενθύμιση της ανθρωπολογικής ανάγκης για συνεύρε
Δευτέρα 21 Απριλίου 2025 - 12:18 μ.μ.
- από τον χρήστη
Ο «Φαίδρος» είναι διάλογος του Πλάτωνα (μας έχει απασχολήσει προγενέστερα στην άσκηση της 26ης 11. 2023, βλ. σύνδεσμο: https://tinyurl.com/4d728ccr) που διαδραματίζεται σε ένα σημείο πλάι στις όχθες του ποταμού Ιλισσού, όπου φαίνεται ο Σωκράτης να συζητεί με τον νεαρό μαθητή του Φαίδρο. Είναι μεσημέρι, ο ήλιος λάμπει και τα τζιτζίκια τραγουδούν δυνατά. Οι δυο τους κάθονται κάτω από τη δροσερή σκιά ενός πλάτανου για να ξαποστάσουν και ξεκινούν να συζητούν για έναν λόγο περί έρωτος που ο Φαίδρο
Πέμπτη 17 Απριλίου 2025 - 9:08 π.μ.
- από τον χρήστη
Δύο ζωγραφικοί πίνακες εμπνευσμένοι από τον Μυστικό Δείπνο, με τίτλο "Το Τελευταίο Δείπνο": o πρώτος του Φριτζ φον Ούντε (1886) και ο δεύτερος του Πασκάλ Ντανιάν-Μπουβερέ (1896). Παρά την κατά βάση ρεαλιστική, "δυτική" τεχνοτροπία τους με τη γλυκυμείλιχη απεικόνιση του Κυρίου, το φως ενάντια στο σκοτάδι, ιδιαίτερα στο δεύτερο έργο, αποκαθιστά τη ζωή ως Ευχαριστία και Κοινωνία, προσεγγίζοντας κάπως το πνεύμα της Μεγάλης Πέμπτης.
Προσωπικά, όμως, εκείνο που μου "μιλάει" στα συγκεκριμένα έργα
Δημοφιλείς αναρτήσεις
- "Ο Άνθρωπος - Ελέφαντας" : Μία Ταινία Ενσυναίσθησης για την Παγκόσμια Ημέρα Ανθρωπισμού
- ΑΓΑΠΗ : ΚΑΘΟΛΙΚΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ Ή ΑΠΛΩΣ «ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΕΝΟΣ ΓΕΛΟΙΟΥ» ;
- Ikiru σημαίνει να ζεις , αλλά τί σημαίνει να ζεις;
- TO ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΚΡΥΒΕΙ…ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΔΥΟ!
- ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ (ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ)
Ιστορικό αναρτήσεων
- 2025 (28)
- Ιούνιος (2)
- Μάιος (6)
- Απρίλιος (5)
- ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΛΙΣΣΟ, ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ: Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΠΤΕΡΟΕΣΣΑΣ ΨΥΧΗΣ
- ΠΑΝΤΑ ΤΗ ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ.
- ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΘΕΟΙ ΧΑΝΟΝΤΑΙ, ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΜΕΝΗΣ ΖΩΗΣ. ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟ «ΛΥΚΟΦΩΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ» ΤΟΥ ΡΙΧΑΡΝΤ ΒΑΓΚΝΕΡ
- Η Τέχνη του Κιντσούγκι: Βρίσκοντας την Ομορφιά στην Ατέλεια
- Η ζωή μιας τρανς σεξεργάτριας στην Ελλάδα
- Μάρτιος (7)
- Αγάπη και Θάνατος: Η Αιώνια Υπέρβαση της Ύπαρξης
- ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
- "Το Γάλα": Μια Θεατρική Εμπειρία στον "Σταθμό"
- Ρομαντισμός σαν Άλλοτε στο Σήμερα: Έχει Ακόμη Θέση;
- ΝΑ ΚΙ Η ΑΝΟΙΞΗ ΣΕ ΜΕΙΖΟΝΑ ΚΛΙΜΑΚΑ, ΦΩΤΕΙΝΗ & ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΙΣΑ ΜΑΣ!
- ANOIΞΗ ΣΕ ΕΛΑΣΣΟΝΕΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ, ΣΑΝ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
- ΤΟ ΤΡΙΟ ΤΩΝ ΜΑΣΚΑΡΕΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ «ΝΤΟΝ ΤΖΟΒΑΝΙ» - ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ TΗΣ ΟΠΕΡΑΣ ΤΟΥ ΜΟΤΣΑΡΤ
- Φεβρουάριος (4)
- Ιανουάριος (4)
- 2024 (71)
- Δεκέμβριος (7)
- ΚΥΚΛΟI ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΙΣ ΛΕΩΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΙΜΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΥ
- H AΙΘΕΡΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ
- ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΗ. ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ 2024.
- ΤΕΛΟΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟ MED2135
- Έτοιμη η έκθεση!!!!
- "Μια Υπέροχη Ζωή": Ένα δώρο που υπάρχει, μόνο όταν το μοιράζεσαι!
- Πειραματικό Εργαστήριο Ζωγραφικής - 2 Δεκεμβρίου 2024
- Νοέμβριος (13)
- ΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ-ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ "ΓΥΑΛΙΝΟΥ ΚΟΣΜΟΥ"
- TO ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΚΡΥΒΕΙ…ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΔΥΟ!
- " Το φωτομικροσκόπιο" - Εργαστήρι Φωτογραφίας της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας
- Μην γυρνάς την πλάτη σου στο "χειμωνιάτικο τοπίο" !
- ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΣΥΝΔΕΕΙ Μ’ ΕΝΑΝ ΤΟΠΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΕΙΝΑΙ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΟΙ ΛΥΠΕΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ. ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
- Stopping by Woods on a Snowy Evening (Robert Frost)
- The Hill We Climb
- Αλλά τα βράδια...
- ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
- ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΝΑΡΚΤΗΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ « ΕΙΣΤΕ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ. ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΟ!»
- Ουγκάντα: "Το μαργαριτάρι της Αφρικής"
- Ταξίδια χωρίς τέλος στο μέγαρο Σλήμαν - Μελά: Μια έκθεση για ανήσυχους ταξιδιώτες
- Ikiru σημαίνει να ζεις , αλλά τί σημαίνει να ζεις;
- Οκτώβριος (6)
- Σεπτέμβριος (4)
- Αύγουστος (7)
- ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΟΥΜΕ ΤΟN AYΓΟΥΣΤΟ
- H ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΡΩΜΕΝΩΝ
- ΠΟΙΗΣΗ ΣΤΑ ΠΛΗΚΤΡΑ ΤΟΥ ΠΙΑΝΟΥ
- "Ο Άνθρωπος - Ελέφαντας" : Μία Ταινία Ενσυναίσθησης για την Παγκόσμια Ημέρα Ανθρωπισμού
- ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΣΟΠΡΑΝΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΝ TH ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΛΩΝΤΑΣ ΜΑΣ ΣΤΗ ΣΚΕΠΗ ΤΗΣ
- Του Αυγούστου: Ατομική έκθεση ζωγραφικής του Σπύρου Ρωμάνου στο Café του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου
- ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ (ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ)
- Ιούλιος (4)
- Ιούνιος (4)
- Μάιος (3)
- Απρίλιος (5)
- Μάρτιος (11)
- Όταν η Ιατρική και η Τέχνη συναντούν την Τεχνητή Νοημοσύνη
- Ο ΠΑΓΕΡΟΣ ΑΝΕΜΟΣ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ ΕΜΦΥΣΕΙ ΑΙΣΘΗΜΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ - Η ΠΡΩΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝ ΣΙΜΠΕΛΙΟΥΣ
- ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ
- Με αφορμή την άνοιξη και την ημέρα ποίησης
- Η επίδραση της κλασικής μουσικής στην εγκεφαλική συνδεσιμότητα στους αφασικούς ασθενείς μετά από εγκεφαλικό: Μια πιλοτική μελέτη.
- ΣΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ 4 ΑΛΦΑ: ΤΟΥ ΑΠΛΟΥ, ΤΟΥ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΥ, ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΟΙΧΤΟΥ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ 4 ΛΑΪΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ 2 ΠΙΝΑΚΕΣ
- ΨΗΓΜΑΤΑ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ. ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΚΑΤΙ;
- Ανθισμένες αμυγδαλιές από τον χώρο της Αρχαίας Αγοράς
- Ύμνος δοξαστικός για τις γυναίκες π’ αγαπούμε
- 3 γελοία παραδείγματα ... για ένα σοβαρό θέμα
- ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΣ "ΠΗΓΕ ΘΕΑΤΡΟ"
- Φεβρουάριος (3)
- Ιανουάριος (4)
- Δεκέμβριος (7)
- 2023 (30)
- Δεκέμβριος (10)
- ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΕΞΙΑΣ ΟΛΟ ΤΟ 2024!
- "αὐτὰρ ὁ τοῖσιν ἀφείλετο νόστιμον ἦμαρ." "κι αυτός τη μέρα τους αρνήστηκε του γυρισμού." Η νύχτα πέφτει στα ξένα.
- 4 nameless abstractions
- Ομιλία "Ψάχνοντας τον έρωτα" (ΒΙΝΤΕΟ)
- ΕΥΧΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΦΕΤΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΟΥΝ ΕΥΧΕΣ!
- Η ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΠΕΙΝΟΥΣΕ ΚΑΙ ΠΟΝΟΥΣΕ, ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΝ ΝΑ ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΕΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ; ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ.
- ΤΕΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2023-4 - Παρασκευή 15.12.2023
- ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗΣ - Τετάρτη 13.12.2023 - Αμφιθέατρο Παθολογικής Ανατομικής
- ΜΑΚΡΙΝΕΣ ΜΝΗΜΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ
- ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 10ης 12.2023 στην κεντρική αίθουσα του Ινστιτούτου Γεωπονικών Επιστημών (ΙΓΕ) στο «Δάσος/Κτήμα Συγγρού»
- Νοέμβριος (5)
- Οκτώβριος (11)
- ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: Τετάρτη 1.11.2023, ώρα 3.00 μ.μ., Αμφιθέατρο Παθολογικής Ανατομικής, Α' Εργαστήριο Παθολογικής Ανατομικής, Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ
- ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ
- ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΕΕΤΕ
- "Inter arma enim silent leges. - Όταν υπάρχει πόλεμος, οι νόμοι δεν υπολογίζονται." Κικέρων. Δυο χθεσινές φωτογραφίες και μία ...προχθεσινή.
- ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΓΙΟΧΑΝΕΣ ΜΠΡΑΜΣ
- ΠΑΣ ΚΑΛΑ; ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΦΩΝΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ; AΦΟΥ ΟΙ ΝΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΕΣ! - ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ - Η ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΗ ΚΑΙ Η ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
- ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ - ΚΟΙΝΗ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΤΟΧΟΥ
- "νικᾷ δ᾽ ἐναργὴς βλεφάρων ἵμερος εὐλέκτρου νύμφας, τῶν μεγάλων πάρεδρος ἐν ἀρχαῖς θεσμῶν" "Μα ολόφαντος μεσ᾽ απ᾽ τα βλέφαρα της νύφης της λαχταριστής νικάει ο Πόθος, πάρεδρος των μεγάλων των θεσμών που αιώνια κυβερνούν τον κόσμο." Σοφοκλή "Αντιγόνη"
- ΤΟ ΚΕΦΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ - ΙΙ
- ΤΟ ΚΕΦΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ - Ι
- ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ
- Σεπτέμβριος (4)
- Δεκέμβριος (10)